رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

روز تولد تو میلاد عشق پاکه ...

1393/12/9 17:53
نویسنده : مامی رهی
359 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز تولد تو میلاد عشق پاکه 

برای شکر این روز پیشانیم به خاکه 

مامان جونم تولدت مبارک niniweblog.com   niniweblog.com    niniweblog.com        niniweblog.com         niniweblog.com

پسر قشنگم 

عزیز دل مامان

یک سال باهات عشق کردم  niniweblog.com

یک سال باهات زندگی کردم   niniweblog.com

یک سال باهات خوشی کردم  niniweblog.com

یک سال هر روز شکر خدارو کردم به خاطر وجود تو ، به خاطر بودن تو در کنارمون 

روزای سخت و آسون ، تلخ و شیرین ، خوب و بد رو به عشق تو گذروندم 

روزای سختی که غم بی پدری داشتم فقط با وجود تو راحت گذروندم 

اگه تو نبودی میخواستم چیکار کنم ؟؟؟

خداروشکر که بودی و هستی و منو زندگیمو غرق شادی کردی 

تو این یک سال که گذشت همه مراحل رشدت خیلی خوب و مناسب جلو رفت و خیلی کم مریض شدی و زیاد اذیتم نکردی 

از بس که ماهی تو عشقممممم بوس

تو ماه یازده دستتو میگرفتی به وسایل و قشنگ راه میرفتی

ولی درست روز تولدت خودت بدون کمک راه رفتی و من کیف کردم محبت

اینم چندتا عکس از حول و حوش یک سالگیت عشقممممم

قربونه اون نگاهت برمممممم مامانی بغل

یه عکس با عشق اولت niniweblog.com جاروبرقی 

اینجام محو رنگای بلزت شده بودی 

اینم یه آپرکات به چونه رهی 

اینجام یه جیگر تو جیگریه که نگو 

با یه جیگر رفته بودیم جیگر خوری خوشمزه

در حال خوردن نودل که اصلا دوستش نداشتی ،  البته هنوزم نداری چشمک

اینجام تازه از خواب بیدار شده بودی و اعصاب مصاب نداشتی 

یه عکس هندونه ای niniweblog.com

اینم ماریو که فقط خدا میدونه چقدر ازش میترسیدی

هر وقت لگوهاتو میاوردم باهاشون بازی کنی با جیغ و گریه میگفتی اینو ببر سوال

دیگه اینننننقدر آوردمشو دیدی و اشک ریختی تا برات عادی شد 

بچه هم اینقدر ترسو شاکی

اینجام داشتی بلند بلند نطق میکردی 

چی میگفتی خدا میدونه 

رهی در حال ماشین بازی بوس

رهی بروسلی میشود خندونک

آخه قربونه اون دستای کوچولوی هنرمندت بشه مامانت 

تاب بازی شبونه 

عاشقتم ینی بغل

عصر بخیر جیگر 

اینم کادو ی تولدت عشقم جشن

(( البته مجبور شدم عکسو کات کنم ، برای همین نصفه افتاده ))

اینجام که با پسرخاله آوش دوتایی به زور نشستین تو ماشین خندونک

niniweblog.com

حوله بابا مهدی رو چرا پوشیدی مگه خودت حوله نداری مامان جون ؟؟؟

 پسر خوشتیپمممم انگشتت خوشمزست آیا ؟؟؟

محبت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
14 اسفند 93 8:35
سلام خیلی پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه
مامی رهی
پاسخ
سلام ممنون از نظر لطفتون
ĸoѕαr
11 اردیبهشت 94 17:18
سلام خاله گلم.شما لینک شدید...