رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

لالالالا گل پونه

1394/1/25 17:56
نویسنده : مامی رهی
266 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا گل پونه

گل زیبای بابونه

بپوش از برگ گل پیرهن

هواگرمه تابستونه

لالالالاشب تیره

بخواب گلبرگ من ! دیره

تموم ماهیا خوابن

چرا خوابت نمی گیره ؟

لالا مهتاب ازاون بالا

تورومی بینه وحالا

می گه این بچه ی شیطون

نگرده پس چرا لالا ؟

می ره می تابه اون دورا

به روی تپه ماهورا

به روی گل که خوابیده

کنار بچه زنبورا

لالالالاخبر لالا

شده فصل سفر لالا

یکی رفت و یکی اومد

لالاچشما به درلالا

لالالالاخبراومد

پرنده از سفر اومد

یکی بال وپرش واشد

یکی بی بال و پر اومد

 
عشق کوچولوی مامان 

 عکسای لالا کردنتو به ترتیب سن برات میذارم تا ببینی من چه عشقی تو خونه دارم آخهههه محبت

خندونک

 الهی من فدات بشم با این مدل خوابیدنت بغل

تا یک ماهگیت بعضی روزا اینجوری روی سینه مامان میخوابیدی اونم فقط سمت چپ و روی قلبم چون تو دلم بودی و به صدای قلبم عادت داشتی نفسسسس

 متنظر

این عکسو وقتی ما پیش هم خوابیده بودیم بابا مهدی جون ازمون گرفته 

معلومه که اینجا حسابی بینیت کیپ شده بوده چون ادوات مماخ پاک کنی مشهوده خنده

قربونه لبای غنچت بوس

برای فرار از گرما ببین کجا خوابیدی ؟؟؟

چشمک

زبان

محبت

بوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامی رهی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم لطف داری حتما