رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

تولد دوسالگی رهی جون

1394/3/23 3:32
نویسنده : مامی رهی
209 بازدید
اشتراک گذاری

                            تولدت مبارک niniweblog.com تولدت مبارک

عزیز دل مامان شهریور 93 اومد و شما یه سال بزرگتر شدی 

جلوی چشمام قد کشیدی و رشد کردی

هر روز شیرینتر از دیروز 

اینقدر بامزه حرف میزنی که فقط دوست دارم باهات حرف بزنم و صداتو ضبط کنم 

هی حرفارو باهات تکرار میکنم و بعدش تند تند بوست میکنم 

الهی که فدات بشمممممم niniweblog.com

مامان گلم تولد دوسالگیتو با تاخیر دوروزه گرفتیم چون خاله مریم جونت رفته بود کیش و پروازش دو روز بعد تولد شما بود ولی ما شب تولدت برات کیک خریدیم و با خونواده بابا مهدی رفتیم باغچه بابائی و اونجا یه تولد کوچولو برات گرفتیم و کلی شادی کردیم 

 

روز تولدتم بردیمت سرزمین عجایب تا اونجا حسابی بازی کنی و خوش بگذرونی ولی شما اصلا بازی های اونجارو دوست نداشتی niniweblog.com و اصلا خوشت نیومد

( قبلا هم یه بار کوچیکتر که بودی با آوش و خاله مریم رفته بودیم یه شهربازی نزدیک خونمون و شما خیلی ترسیدی و دوست نداشتی تو دستگاهای بازی بمونی ولی فکر کردم شاید الان که یه ذره بزرگتر شدی خوشت بیاد که دیدم نههههه هنوزم دوست نداری )

فقط تاب و سرسره سوار شدی niniweblog.com

عوضش من و بابامهدی حالشو بردیم niniweblog.com

عزیزترینم 

تولد اصلیتو دو روز بعد یعنی 22 شهریور گرفتیم که همه جمع باشیم دور هم 

تولد خیلی خوبی بود و به همه مهمونامون خوش گذشت و صد البته به شخص شما niniweblog.com

اینم کیک خوشگلت 

بیا شمعتو فوت کن تا صد سال زنده باشی niniweblog.com

هورا مبارکههههههه niniweblog.com

بیا کیکو ببر تیکه تیکه niniweblog.com

اینم یه سلفی از خودت 

اینم کادوی مامان و بابا niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)