رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

زیارت قبول

1394/3/22 3:44
نویسنده : مامی رهی
286 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم قبل از تولد دوسالگیت منو شما و بابامهدی با ماشین خودمون رفتیم مشهد زیارت امام رضا 

توی مسیر که بودیم به خاطر یه جشنی تمام طول راه رو پرچمهای رنگی زده بودن

تو کل مسیر من با شما رنگهای مختلف رو تمرین کردم و بهت یاد دادم شمام که هزارماشاالله همرو زود یاد گرفتی 

اینقدر خوشگل میگفتی اسم رنگارو که برات غش میکردم الهی دورت بگردم 

خندونک  گیج

نِنِس = قرمز 

نَنَپش = بنفش 

ایشید = فیفید = سفید 

آبّی = آبی 

جین = نارنجی 

اوسی = طوسی

دَرد = زرد

دَبز = سَبس = سبز

سیا = سیاه 

اولتی = صورتی 

بغل قربونه اون حرف زدن شیرینت برم من که مثلشو هیچ کجا ندیدم مادررررررر محبت

این عکسو اونجا تو عکاسی های مشهد ازت گرفتیم 

ازین عکس فوریاس راضی

اینم تو حرم امام رضا بابا مهدی ازت گرفته

خیلی این عکستو دوست دارم عشقم

این انگشترم بابا مهدی از مشهد برات خرید 

ببین چه نازه تو دستت محبت

رهی جان یه چیزیم تعریف کنم برات که خیلی جالب بود برامون

روزی که برای اولین بار از در ورودی حرم اومدیم تو و وارد حیاط و صحن امام رضا شدیم ، شما قلمدوش بابا مهدی بودی ، تا رسیدیم به فرشا و بابا مهدی شما رو گذاشت زمین بدون اینکه یادت داده باشیم یا اصلا دیده باشی و الگو گرفته باشی خود به خود خم شدی و سجده کردی رو فرشای حیاط 

منو بابایی خیلی تعجب کردیم که چرا اینکارو کردی تعجب

کاش اون لحضه دوربین دستم بود و ازت عکس یا فیلم میگرفتم 

ان شاالله که ارادتت به امام رضا همیشگی باشه و امام رضا خودش حافظ و پشت و پناهت باشه عزیزممممم 

  محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)