رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

داستان نام گذاری

1392/9/25 2:35
نویسنده : مامی رهی
139 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

از موقعی که متوجه شدم باردارم فقط یه اسم تو ذهنم میچرخید و اونم  (( رهی )) بود

من این اسمو خیلی وقت پیش وقتی که مجرد بودم جایی شنیده بودم و خیلی خوشم اومده بود و توی یه دفتر یادداشت کرده بودم که اگه روزی پسردار شدم با این نام صداش کنم ولی اگه نی نی دختر بود چی ؟؟؟

هیچی دیگه از اونجایی که تا ماه پنجم نمیدونستیم جنسیت شما چیه و همه از جمله دکتر سونوگرافی بهمون میگفتن احتمالا دختره ، بابا مهدی پیشنهاد داد و گفت که اگه دختر شد اسمشو من انتخاب میکنم اگه پسر شد شما . . . . . اینم بگم چون احتمال نمیداد شما پسرطلا باشی این ریسکو کرد نیشخند و وقتی معلوم شد شما پسری من موفق شدم تا اسمی که مدتها بود دوستش داشتمو بذارم رو شما و اینگونه بود که شما از ماه 5 بارداری (( رهی )) نام گرفتی عسلکم مژهبغل

معنی اسمت هم میشه (( راهی و مسافر )) والبته اسم یه شاعربزرگه دوره معاصره به نام (( رهی معیری )) قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)