رهیرهی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رهی عشق کوچولو

خوشحالی ما

1392/8/6 4:15
نویسنده : مامی رهی
138 بازدید
اشتراک گذاری

جونم واست بگه . . . . .

بعد از دوخط شدنه تست تا صبح که آزمایش دادمو مطمئن شدم شما تو دلمی اولین کاری که کردم خدارو شکر کردم اونم خیلی خیلی زیـــــــــــــاد به خاطر اینکه بهم گوشه چشمی داشت و این نعمت با ارزششو که شما باشی بهم هدیه داد که بی اندازه ممنونشم

شبشم با باباییت رفتیم امامزاده صالح و من اونجا دو رکعت نماز شکر به خاطر وجود شما که تو وجود من بودی و میخواستی منو خوشبخت ترین زن دنیا بکنی خوندم

میدونی مامانی 8 ماه مدت زمان زیادی واسه بچه دار نشدن نیست ، خیلیای دیگه هستن که سالها منتظر نی نی شون بودن بعضیا رو هم میشناسم که هنوز بعد گذشت چند سال منتظر هستن . . . . . ولی همین مدت کوتاه 8 ماه هم واسه من و بابا مهدی خیلی سخت بود و مارو خیلی پخته تر کرد و ما خیلی بیشتر از قبل قدر این نعمت خدا رو که شما باشی دونستیم الهی که فدات بشه مامانی ماچ

بعدشم رفتم زیر نظر یه خانم دکتر مهربون به اسم خانم دکتر مریم محمدی که بهم بگه باید چیکار کنم و چه مراقبتایی واسه رشد بهتر شما تو دلم انجام بدم که شما اونجا تو دل مامانت خوب و راحت زندگی کنی و به موقع بیای پیشمون . . . . . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)